10

Idag börjar jag att jobba vid tio. Jag funderar på om jag ska göra vägen till jobbet lite längre idag. Att jag snart ska cykla iväg. Extra motion och jag slipper vara inne. Att gå till jobbet vore ju en idé, men det är så himla långt att gå hem sen när jag slutar kvart över fem. Då kanske det inte är lika fint väder heller. Idag ska jag ha med mig min kamera, ska bara se att det är batteri kvar i den.

Jag vill åka till min ko i helgen. Då måste jag åka själv, Jonas ska jobba.. Jag vill att han ska vara hemma med mig, men det går ju inte med hans jobb. Jag har väl mer eller mindre vant mig. Saknar han varje gång han inte är vid mig. Det bästa är att jag kan vara med på hans jobb i princip när jag vill, det underlättar.

Dags att göra mig klar för dagen. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0