Funderar

Det är en sak jag har funderat på. Varför har inte jag en blogg om sådant jag älskar? Varför har jag inte fina bilder i min blogg? Massa färger, kjolar, tyg, bilder, vänner och mig själv?


Jag önskar att jag visade mera saker som jag gör. Eller som jag inte gör. Eller borde göra.

Varför har jag inte med mig min kamera överallt längre som jag hade för två år sedan? Det ska jag börja ha. Det va jag och kameran mot världen. Det var inga speciella kort, men dom va mina och jag älskar dom.

Ni ska få se vad jag älskar. Ni ska få se mig.

Nu är jag tom. Det är bra för imorgon måste jag vara det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja! Det ser jag fram emot. Fram med kameran igen. Det blir tip top.

2010-04-22 @ 13:06:38
URL: http://superficialragdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0