Typiskt tjejig

Idag har jag varit ganska så tjejig. Jag har shoppat.

Ska kanske visa er sen, men jag har iaf köpt:

  • Mascara
  • Ögonskugga*4
  • Läppstift
  • Läppenna
  • Dekoration till naglarna
  • En gul kofta
  • En svart tröja
  • En blommig tröja
  • En blommig klänning
  • Present till mamma

Tänk vad man kan göra av med pengar på en dag. Galet. Men kan tillägga att jag inte köper smink ofta, däremot väldigt sällan för jag använder nästan aldrig smink längre. Kläder använder jag såklart, varje dag, så det är ju inte konstigt att det behövs nytt ibland.

Har bokaat tid hos optikern med, har fått för mig att jag ser lite sämre, hoppas att det är inbillning bara! Så galet dyrt med nya glasögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0