Vildsvin på grillen

Det hade min karl och hans vänner igår. Jag kunde inte följa med för dom har hundar och katter, det tål inte jag.

Jag roade mig bäst jag kunde. Jag va inne i Ljungby en liten sväng, kollade på film, virkade. Jag hade det ganska bra. Hämtade Jonas framåt kvällen. Satt och pratade med hans lillasyster när vi kom hem, hon ska kanske följa med oss upp till Linköping nu idag. Hon har påsklov och det vore nog bra för henne att hon kommer iväg från Ljungby ett tag. Vi försökte prata med henne igår, men jag vet inte om hon tog till sig det. Hoppas.

Nu är jag ensam uppe som vanligt på morgonen. Nu är det inte ens tidigt! Jag ska strax väcka Jonas om han inte kommer ner snart. Jag vill vara hemma tidigt idag.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0