Det här med kartonger

Jag måste köpa kartonger. Jag måste packa mera. Jag har mycket kvar. Jag ska göra nästan allt själv. Att packa ihop, städa och flytta en trea. Just på själva flyttdagen får jag ju hjälp såklart. Men inte innan. Hittills har det gått bra, men lite sakta, så det kommer säkert gå bra att göra resten med. Igår var jag himla effektiv. Jag har hela bagaget och baksätet fullt med saker.

Det ska bli så himla härligt att få bo på landet. Jag ser verkligen fram emot det. Det kommer bli guld värt. Det värsta är bara att jag inte vet vart jag ska jobba. Det finns massa jobb, men dom blir himla långt pendelavstånd. Det ordnar sig nog. Jag har ju faktiskt en bil.

Jag känner mig lite stressad. Det började idag. Innan har jag varit lugn, men nu, nu är det så nära. Nästa vecka vid samma tid har jag min sista dag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0