I Torpa

Igår åkte jag och Jonas till Småland, rättare sagt till Torpa. Härligt väder och jag såg både tussilago och kor på vägen ner så det var en lyckad bilfärd.

På kvällen åkte vi in till Ljungby för att äta lite middag hos hans mor. Mycket gott, vi har inte träffat henne på ett bra tag nu. Hans lillasyster kom med dit och visade sig i två sekunder. Hon ville säga hej. Vi stannde inte så jättelänge. På kvällen/natten satt vi och pratade med hans far.

Igår bestämdes det. Jag ska köpa en ko. Det ni! Har du en ko kanske? Nu menar jag inte en liten fejkad ko, utan en riktig och livs levande ko. Ska ringa till nån idag och få tag på en, har vi tur kanske vi kan brumma iväg med vår fina traktor och hämta den idag redan! Vilken lycka. Jag ska bli minibonde.

Det trodde ni inte va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0