Kommer aldrig bli storbloggare

Jag har kollat runt lite på bloggtoppar och liknande. Vad är det folk läser egentligen?

Det finns några olika kategorier har jag sett.

1. Bimbo
Fåfäng, besatt av sitt utseende, dricker på tok för mycket alkohol, skryter med saker som en vanlig människa skulle skämmas över. Gärna opererad exempelvis bröst, näsa eller läppar. Gärna alltihopa.

2. Den nakna
Denna kategori förknippas ofta med bimbokategorin. Klär man av sig är man genast populär. Gärna ska det ju då vara överdrivet smalt eller ha häpnansväckande stora muskler.

3. Träningsmänniskan
Det gäller ju att vara igång hela dagen. Ett beroende. Stora muskler. Lägger ut bilder på sin mat, som att dom är ensamma om att äta.

4. Född i fel årtionde
Det är mycket annorlunda människor tror dom, men i själva verket är dom himla vanliga. För är det inte vanligt att tro att man är annorlunda med tanke på att ingen är lika?

5. Inredare/Bakning
Jag sätter ihop dessa två, då de påminner mycket om varandra.
Visar sitt hem. Fina inredningstips. Vill gärna ha beröm för sakerna de visar. Tjusigt.

Jag tillhör ingen av dessa kategorier, så därför är det inte intressant att läsa om mig. Jag skriver för mig själv.
Jag har inte opererat något någonsin, jag dricker inte ofta, jag tränar som vem som helst, jag äter som vem som helst, jag är naken som vem som helst men har inget behov av att visa mig för andra, jag har det som jag vill ha det hemma men tror inte att någon bryr sig om om jag har en ny tavelram exempelvis, jag bakar och det blir gott sen äter jag upp det och skiter ut det. Inget mer med det.

Därför kommer jag aldrig att få en blogg som folk vill läsa. Eller hur!?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo jag vill! Jag vill gärna slippa Naken Bimbo som Tränar och Bakar iklädd 50-talskläder-bloggar.

2010-04-17 @ 21:13:46
URL: http://superficialragdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0