Sjukhusbesöket

Jag vet inte hur mycket jag ska skriva egentligen.

I måndags va jag på sjukhuset. Min kära fästman var med mig, det va underbart att ha va där. Klappade mig och sa fina saker.

En blå ful sak fick jag ha på mig. Tre karlar va inne i rummet. Jag fick både lugnande och smärtstillande innan undersökningen började. Gjorde ont ändå, så fick mera. Jag fick en nål i armen, en sådan har jag aldrig haft innan. Otäckt. Det var som en tv som man kunde kolla på inne i mig, jag har sett hur jag ser ut från insidan nu. Det ni!



Jag överlevde iaf även att det inte var någon behaglig undersökning.


Dom tog prover från mig och det kommer dröja ca 1månad innan jag får reda på svaren. Innan dess hoppas jag att magen ska ha fixat sig! Kanske räckte det med en rejäl utrensning ur kroppen, försöker intala mig det..

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh fy fan! Jag är livrädd för sådana där undersökningar med slangar och skit. Är djupt imponerad över att du inte bröt ihop. Men måste man så måste man. Hoppas du får svar nu i alla fall.

2010-04-22 @ 13:07:38
URL: http://superficialragdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0