Förbannad och ledsen

Jag är både förbannad och ledsen just nu.

Jag är förbannad på att jag inte kan jobba idag, gjorde ett försök att åka iväg för när jag vaknade kändes det ingenting i magen. I bilen började det. Inte så lite heller. Fy. Pinsamt nog började jag gråta. Trodde jag hade slutat gråta när jag ringde till jobbet för att sjukanmäla mig. Men då brast det igen.

Ledsen för att jag inte kan jobba och för att jag inte får umgås med alla fina människor på mitt jobb. Alla kanske inte har ett sånt jobb som jag, där man stormtrivs. Jag har det. Därför blir jag ledsen när jag inte får vara där.

Jag är ledsen för att jag måste ringa till doktorn igen. Ledsen för att jag inte orkar handla, så jag inte har något att äta. Usch! Skitmorgon.

Kommentarer
Postat av: Jane

Mwn usch honey bun då ... Hoppas det blir bra snart ! Önskar du hade vart med så du hade fått skratta lite åt mig haha

2010-02-23 @ 15:26:22
URL: http://janeelsaalexandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0