Konsten att inte göra

Ja, jag har blivit lite av en expert på att vara hemma på vår gata och inte göra någonting alls. För att jag skulle få komma ut lite så åkte vi ner på stan. Att komma ner på stan va ett äventyr i sig.

Vi fick skotta bort snön runt bilen. Vi fastnade. Vi fick hjälpa några andra för de körde fast. Då va dom snälla att hjälpa oss med vår bil. Att få ut bilen tog lite mer än en halvtimma. Men jag förstår att det inte är skottat överallt. Kära nån, det är ju massa snö. Klart allt inte kan göras på en gång. Det va spännande.

Ming Palace fick finbesök av oss. Vi åt förrätt och varmrätt. Himla va gott det är.


När vi var mätta och belåtna så gick vi till Hemmakväll och lämnade tillbaka filmer och hyrde tre nya.
Det är lite av vår grej. Film.


Vi såg på två igår. Har Bronson kvar.

Jag ligger hemma idag med. Det är inte kul alls. Men jag vill inte att infektionen ska sprida
sig till äggstockarna, som det tydligen kunde göra... Hej

Kommentarer
Postat av: Jane

Vad tyckte du om ugly truth ? Jag älskade den ... Haha jaa jag ska med skaffa tvättmaskin sen, men vi har gjort så mycket på lyan nu att vi måste vänta lite ... Längtar som faan ! Söt bunny du har haha as häftig ..

2010-02-22 @ 21:55:48
URL: http://janeelsaalexandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0