0658

De halvt dolda. Vilken serie. Underbart. Vilken ärlig tolkning av verkligheten, grym, brutal och rakt på.

Igår låg jag i sängen mest hela tiden, när jag inte städade, för jag hade väldigt ont i min mage.. Nu känns det bättre. Jag äter ipren på rullande band känns det som. Lätt värt det.

Idag börjar jag jobba vid tio. Slutar vid halv fem. Jag börjar min semester nästa vecka. Då ska jag blogga snyggare, med bilder och fina saker. Nu orkar jag inte. Det är för mycket runt omkring mig. Jag ska börja plugga om en vecka, så jag blir klar med lite poäng till skolan. Behöver jag verkligen.

För hur det än blir i framtiden så är det bra om jag är färdig förskollärare i grunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0