0837

Jag gick upp vid 6. Det är en lång morgon när man inte har något speciellt att göra. Jag väntar på att klockan ska bli tio så jag kan åka ner på stan. Ska se om HM har kvar träningstopparna på rea. För isåfall ska jag ha iaf två stycken till. Jättesköna! Efter det ska jag till systemet och inhandla lite för midsommar. Blir nog inte att vi drar iväg på något, men man vet ju aldrig. Ska nog vara nere hos Jonas pappa så då har vi säkert fullt upp. Det är vad jag hoppas iaf. Men en öl kan ju vara gott efter en dag med arbete.

Nu har Joel kommit hem. Han började jobba igår vid 7 på morgonen. Så över ett dygn har han varit iväg på jobb. Galet att han orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0