1937

Student igår. Det va helt okej. Träffade många jag inte träffat på länge, eller inte alls. Josefina va glad och småberusad- precis som det ska vara på sin student!

Naturstig/Tipspromenad med en gammal vän som jag gick lång- och mellanstadiet ihop med. Anna. Vi har inte umgåtts på evigheter. Säkert tio år. Va ute och  gick i en och en halvtimma. Mycket trevligt. Jag kunde knappt inga frågor, men lika kul va det för det.

När jag kom hem igen fick jag massa pussar och mys av min kanin. Han är ju underbar! Tänk att han har säkert saknat mig. Mys.

Nu ska nog jag och Joel ut och cykla en runda. Kolla på stutarna i Tinnerö. Om vi ser dom vill säga. Vore en bra avslutning på en bra dag. Får se om jag orkar laga någon mat sen, annars så får jag gå upp tidigt imorgon och göra det.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0