Dag 1

Idag är min första semesterdag. Jag har inte kunnat njuta av dagen. Det har varit som att jag skolkar från jobbet idag- inte en bra känsla. Hoppas att jag kan njuta fullt ut imorgon. Min tanke är att jag ska ta tillvara på varenda dag denna semester, det är min första semester från ett jobb någonsin. Känns ganska märkligt. Är det såhär det ska vara resten av livet? Ja,  kanske. Hoppas inte.

Jag har pusslat färdigt mitt pussel nu, eller jag gjorde det igår, tog 3 dagar. Jag gillar att pussla.
Har redan rullat ihop mattan, med pusslet i,  har inte bestämt om jag ska limma ihop det eller inte. Fick med lim, men jag vet inte riktigt.


Kaninmys hade jag tänkt att det ska bli gott om nu på semestern! Han har blivit så himla kelig. Fantastiskt.

Även träning hade jag tänkt att det ska bli! Har börjat idag med 25min styrka och 20 min löpning. Imorgon har jag cykel activio distans bokat. Kan bli bra det här.

Ja hejpåer, nu ska jag lägga in tvätt, ställa in disk och byta sängkläder.

Kommentarer
Postat av: karin

tack kära du för din fina kommentar=) synd att du inte fick finare väder på din första semesterdag! njut av resten oavsett väder!=)

2010-06-14 @ 19:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0