Vad har jag gjort alla år?

Tänk att det är längesedan jag tog studenten. Den är 5 år sedan. Helt galet. Vart har åren tagit vägen? Vad har jag gjort sen dess?

Jag har:

Jobbat på hemtjänsten sommaren 05, 06, 07, 08, 09.
Flyttat till Linköping hösten -05.
Bott i 4 olika lägenheter.
Läst lärarprogrammet 3½år.
Hittat min framtida man.
Förlovat mig.
Köpt en kanin.
Köpt 2 kor.
Börjat jobba på en förskola.


Det är ju inte så himla mycket... Vad har jag gjort om 5år till?

Kanske:

Gift mig.
Fått barn.
Flyttat till en gård.
Blivit hemmafru/heltidsbonde.
Blivit färdig förskollärare.

Det är ju ännu mindre... Men större saker förvisso. Hoppas går ju alltid!

5år till då? Vart är jag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0