En utelängtan

Jag har en saknad efter att vara ute när jag är inne. Jag älskar att vara ute. Jag är dålig på att vara ute. Jag vill bli bättre på det. Jag ska bli bättre på det. Njuta av det jag tycker om.



För hur underbart är det inte?

Jag ska bli bättre på att njuta av vardagen. Vad är charmen med att sitta/ligga inne? Jadu, jag vet inte. Jag gillar dock charmen med att pyssla inne, men det är jag inte heller bra på längre.

Jag vill vara bra på att vara frisk med. Känns som jag kan det här med att må dåligt.

MEN jag mår bättre nu. Imorgon ska jag jobba, vara ute, städa och träna hoppas jag. Underbart

Kommentarer
Postat av: Elin

Roligt att du vill följa min blogg! Hoppas du hittar något läsvärt. Från och med nu följer jag din också =)

2010-03-11 @ 07:01:54
URL: http://superficialragdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0