Ett bortsovet födelsedagskalas

Min älskade fästman fyllde 26 igår. I lördags va det som sagt va gäster här. Ida, Patrik, Freja, Paulina, Lennart och Joel. Dom hade det trevligt. Åkte och kollade in på cloettecenter. Åt smörgåstårta, kladdkaka, kakor. Va och bowlade. Satt och pratade och umgicks.

Jag sov. Är inte livet bra orättvist?

När gästerna åkte hem kollade jag och Jonas på film, jag halvsov.

Söndagen kom, Jonas vaknade samtidigt som jag. Jag tog fram presenten och sjöng för honom. Vi mös hela dagen. Kollade på film. Gjorde ingenting, vilken underbar dag.


Kommentarer
Postat av: Suss

Jo det är orättvist för alla inblandade.. fy vad trist, hoppas hoppas du blir frisk och kry.. inga magplågor eller förkylningar.. har precis själv åkt på samma dynga som David hade för 2v sen.. nån slags magbacill.. bara ont i magen och lätt lätt förhöjd kroppstemp..



krya på dig..

2010-03-16 @ 09:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0