Igång?

Senst jag tränade på riktigt var den 14jan. Det är ett bra tag sen. Efter den 14e har jag varit sjuk mer eller mindre. Inte vågat mig på att träna iaf. Nu när jag tagit alla mina piller mot infektioner hit och dit är det dags att ta tag i det igen. Kan inte skjut upp det hur länge som helst.

Jag har, som så många gånger förr, bestämt mig för att ta tag i min hälsa och mitt välmående.

Så nu på min gata ska jag må bra. Därför fick min gata se mig springa nyss. 30minuter. Jag trodde inte jag skulle orka det, tappar allt så fort när jag vilar. Förvånd över att jag orkade känner jag mig väldigt stolt.

Fick veta idag att det finns en poängjakt på jobbet, träningspoäng. Lätt att jag ska utmana! 15 poäng måste man ha för att vara med i en dragning om något.. Idag har jag fått 4. Roligt att ha något mer handgripligt att träna för.

Så nu på min gata är det tipptopp. Ska ha lite styrka med i 30 min tänkte jag. Så bäst jag sätter igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0