Som ledde till en sjukskrivning

Finns det någon med mera otur än jag? Tror inte det. Försök toppa mig om du kan! Du har inte en chans.

Ja, nu är jag sjukskriven i 2 veckor. Kul. NOT! Jag vet inte vad jag ska göra, plugga ska jag väl ägna lite tid åt. Men kan ju inte göra det hela dagarna..

Jag träffade iaf en himla bra doktor idag, han tog mig verkligen på allvar. Han frågade bra saker, enligt mig iaf. Han bokade in mig för ännu ett besök. Synd bara att dom ska göra äckliga saker med mig då, men bättre det än att vara som jag är nu. Jag fick tips på medicin. Fick lämna 3rör med blod. Fick med mig två prover hem som jag ska lämna in denna eller nästa vecka. Kommer bli så fort jag gör dom, för det är inte sånt man vill ha hemma...

Jag har fått feber idag igen. Ont i huvudet med. Det kanske inte är så konstigt med tanke på att det är som det är. Jag borde försöka äta mera, men det går verkligen inte. Mår illa av bara tanken. Igår åt jag en liiiiiten bit pizza med tomat, ost och skinka på. Jag har nog aldrig ätit så lite på en pizza. Jag mådde dåligt efter. Såklart.

Kom med tips på vad tusan jag ska ta mig för nu i två veckor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0