Trodde det va slutet, det va början

Jag va på ett läkarbesök igår på vårdcentralen. Det var en trevlig läkare som gjorde det jag va där för. Han jag träffade förra gången. Jonas va med mig. Han behövdes, höll i och om honom heeela tiden.  Jag va rädd. Jag tyckte det va bra att dagen igår kom, för jag trodde att det skulle innebära att dom visste felet på mig och jag skulle bli lagad.

Så va inte fallet. Jag ska till sjukhuset och göra fler prover och tester. Jag grät när jag kom hem. Jag vill inte göra det som dom vill att jag ska göra. Jag fick lite av en chock. Jonas med.

Kanske har jag en sjukdom som jag kommer behöva bli medicinerad för resten av mitt liv. Ni förstår den chocken, sånt händer bara andra, inte en själv. Jag hoppas inte det är den sjukdomen som doktorn trodde... Nu väntar jag på remissen till sjukhuset, tillsdess ska jag inte låssas om alla framtida jobbiga saker.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Suss

Usch usch, låter som Ulcerös kolit.. jäla skit! Chrons är inte mycket att ha det heller.. håller tmmarna för att det inte är nåt..



Kramkram

2010-03-28 @ 13:11:18
Postat av: Elin

Misstänker de Ulcerös kolit Linda? Min pappa har det. Han mår verkligen dåligt ibland, men tänkte trösta dig med att de bra perioderna blir riktigt långa om han tar hand om sig.

2010-04-17 @ 21:26:11
URL: http://superficialragdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0