Viktnedgång

Jag har sett på vågen att jag gått ner i vikt nu när jag har varit sjuk. Kanske inte så kontigt då jag inte får behålla mat eller vätska någon lång stund. (tack för att jag iaf slipper kräkas!!)

Idag är första dagen jag har sett hur utmärglad jag ser ut. Jonas med. Han påpekade mina ben. Jag känner att trosor inte längre sitter som dom brukar, mycket mindre rumpa. Nyckelbenen sticker fram mycket mera. Höftbenen kan jag se väldigt tydligt. Ryggraden känns som aldrig förr. Låren går knappt inte ihop längre. Nu menar jag inte att jag ser ut som ett skelett. Men det är märkbart. Konstigt att jag inte märkt det innan. Idag kom det som en chock.

39,5 som mest igår. 38.5 idag, så visst är det en förbättring. Febern är tagen efter att Ipren har kommit i kroppen..

En viss vårdcentral ska återigen få sig ett samtal imorgon. Jag MÅSTE bli lagad.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Måste säga att jag tänkte på hur smal du såg ut då du kom in på jobbet när jag var på frysen....... Inte för att du var stor innan men du förstår vad jag menar.... Hoppas du blir bra snart iallafall! KRAMKRAM

2010-03-31 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0