Ett litet mål

Nu när jag som sagt va är ensam så ska jag hinna med mera träning. Det mår jag bra av. Jag vill ha ett mål. Ett mål som jag faktiskt kan klara. Så varje vardag ska jag numera gå minst 10 000 steg. Minst 2 gånger i veckan ska jag springa med. Minst en halvtimma. (Dom stegen räknas in i 10 000 stegen!)

Så det ska jag försöka med. Mår så himla mycket bättre av att rör mig, så det kommer nog bli najs. Har ganska mycket sug efter att röra kroppen nu när jag har blivit frisk igen. Så från och med imorgon och fyra veckor framåt ska jag försöka att göra detta. Skönt med mål som faktiskt går att mäta lite.

Som vanligt struntar jag i vikt och mått. Jag vill må bra. Det är det jag går efter! Viktigaste av allt. Vad är en siffra om man jämför med välmående?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0