Kan möjligen funka

Jag har nu skapat min lista och satt upp den på sovrumsdörren. Jag har gjort en liten månadskalender som hänger så fint under.

Idag kommer jag inte att göra alla sakerna som står på listan, men det va jag lite medveten om innan. För när jag satte igång att städa så kom jag in på andra saker att städa än det på listan. Så jag har gjort mera idag sammanlagt än vad som krävs för en dag, men ändå inte dom sakerna som står. Så jag får vara nöjd med det. Kvällen är ju inte slut än heller.

Börjar man kanske bli gammal när man städar en fredagskväll? Kan tänkas. Jag har nog ganska många vuxenpoäng för att bara vara 24år.

Nu ska jag iaf lata mig lite innan jag tar och lägger in den torra tvätten där den ska vara.

Mer om listan och punkterna imorgon. Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Hans Klaus Köhler

Snarare sunt förnuft att se till att leva i en fin och städad miljö än "gammalt".



Ha det gut!



p.s. beschök gärna min blogg ;P

2010-09-03 @ 22:05:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0