Overall

Idag visste jag inte vad jag skulle göra. Jag kände på mig att det skulle bli en bra dag och det blev det! Jag latade mig ett tag sen hörde Ola av sig och ville jag skulle hjälpa honom med att fixa hans overall (han är student) och det gjorde jag mer än gärna.

Vi har inte setts på nästan ett år så det va kul. Åkte och köpte allt man behöver till overallen, sen åt vi lunch. Gott. Åkte hem till mig och fixade sen åkte vi hem till honom och åt igen och kollade på 2 filmer. Väldigt roliga filmer. En toppendag.

Sen jag kom hem har jag hunnit göra allt som står på listan för dagen. Känns bra! Detta kanske kommer att funka faktiskt! Toppen.

Vilken bra dag!

Kommentarer
Postat av: vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG LCHF

Tack! :)

2010-09-06 @ 07:47:43
URL: http://vagenfram.webblogg.se/
Postat av: vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG LCHF

Tack! :)

2010-09-06 @ 07:47:43
URL: http://vagenfram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0