Tror jag har

Gjort nästan allt som står på listan. Bara gå ut med sopor och laga mat till imorgon kvar! Duktigt. Har nästan gjort allt på veckolistan med idag! Tänk vad jag är bra.

Idag kom min bror hit. Jag va med honom och köpte slips. Nu är han på bröllop. Körde dit honom en till karl innan idag. Stiliga! Får väl hämta dom med sen skulle jag tro. Men bror kanske går hem, vem vet.

Va ute hos min karl med innan. Lämnade lite mackor och laddaren till telefonen. Så det blir nog till att han jobbar sent idag igen skulle jag tro. Men jag har godis så det är lugnt.

Hej

Kommentarer
Postat av: vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG LCHF

Ja, det känns verkligen jättebra! :)

2010-09-05 @ 10:43:10
URL: http://vagenfram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0