2033

Jag åkte till gymmet. Gymmade. Jag hade ju planer på att gå på spinning idag, men avbokade det innan idag. När jag väl hade gymmat i en timma så kom jag på att spinningen snartr börjar, så jag gick och anmälde mig igen.

Jag dog lite tror jag. Galet va jobbigt det va! Direkt efter en timmar gym så ger jag mig på 75min spinn- galet. MEN jag klarade det. Jag gjorde det. Känner mig galet stolt, men kommer väl inte kunna röra på mig imorgon är jag rädd för.

Ananas och grapefrukt har jag intagit nu. Galet gott. Ananas är ju toppen.

Ja, det va väl allt.

Eller nej, Jag har gröna naglar idag.

Inte den bästa bilden kanske, min mobil gillar inte när jag tar närbilder, den kan inte det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0