På landet

Jag är nere hos svärfar igen. Jonas, Joel och jag åkte hit igår. Vi va ute hos kossorna två gånger bara igår. Åt midsommarmat och drack några öl. Trevligt.

Vi klappade kossor. Idag har jag klappat min kalv. Underbart. Vi ska stanna här i två veckor, lite mera, så det kommer bli mycket klappande. Det är bra för då blir dom så himla mycket tamare. Det har man mycket igen för sen när vi ska ta in dom i ladugården igen. Ska fortsätta städa därinne. Har inte hunnit än. Men snart måste jag börja med det igen.

Snart ska vi till Jonas andra bror Erik och äta lite.

Kommer nog inte bli överdrivet mycket bilder på ett tag nu, jag glömde nämligen sladden hemma. Har bara med mig kamerasladden, inte mobilsladden, och kameraladdaren glömde jag ju hemma såklart... Inte lätt att komma ihåg allt.

Kaninen är med oss härnere. Han tyckte visst inte om att åka bilen igår, men nu är han glad igen. Springer lös uppe i vårt rum. Fick sig en låda att äta på igår, det va lycka det.

Imorgon ska vi åka och kolla på djur, Heereford, pappa Lennart ska nog köpa. Om dom är fina.

Nehe nu ska jag göra mig klar. Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0