Snö och viktiga samtal

Idag är det mera snö. Så mycket så att jag inte kom in med bilen på min parkering när jag kom hem från jobbet. Jag ringde till Parkerings Dukaten och sa att jag inte kom in och stod på en betal-besöksparkering. Men dom kunde inte ge tillstånd till det så fick ringa Stångåstaden. Jag va väldigt trevlig när jag ringde båda ställerna. Jag klagade inte något. Stångåstaden tog regnummret och skrev till dukaten att det var okej att jag stod där.

Tyckte jag va tipptopp.

Jag klagar inte på snöröjningen. Det är mycket snö. Kan ju inte vara överallt på en gång. Såklart.

Glad att alla va så trevliga! (Det kanske hade att göra med att jag va trevlig tillbaka!)

Lycka sprider lycka, glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0