0856


Såhär såg det ut när jag, Jonas, mor och far va i Söderköping i lördags. Smultronstället. Mysigt. Det var en trevlig dag.


På Kolmården i söndags fanns det massa tokiga djur, kolla hornen på den här sötingen! Vi hade så himla underbart där! Fantastiskt.


Lejonen låg utmed gatan som vi körde på. Vi såg nästan alla djur i safariparken bra, förutom björnarna. Dom hängde i skogen, men kunde se dom iaf.


Jag och Jonas hade fina tröjor på oss. Min mamma har stickat dom åt oss. Sött va?

Ja vi gillar det iaf. Som ett gammalt par.

Nu ska jag snart iväg och jobba en stund, sen sk jag verkligen hämta mina glasögon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ju inte säga att jag håller med, men tack ska du ha :P hihi... ÅHH Vill me till kolmården!!

2010-05-14 @ 11:09:14
URL: http://nataliefrohm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0