Bilder- Bättre sent än aldrig

Ja ni som känner mig vet att jag inte är så snabb. Men här kommer det lite bilder.

Sitter i soffan med underbara Kaninen (Ja, han heter Kaninen, det är ett namn som vilket namn som helst)


Såhär ser Kaninens rum ut. Han har lite lådor han har ätit sönder, hans bur står alltid öppen och är oftas full med mat, gardinerna är instoppade så han inte kan äta på dom,  han har en träbro i soffan och filtar som han gillar att ligga/bita på.


Sen för att kaninsäkra våra saker ligger det en röd låda och en filt ovanför filmerna så han inte kan äta sönder böckerna som är på andra sidan. Här ser ni honom ligga i sitt paradis <3


Underbara Kaninen <3 Han är fantastisk. Jag trodde aldrig jag skulle kunna ha kvar honom, är pälsdjursallergiker, man han funkar ändå! Vilken lycka.


Han är en riktig mys. Tycker om att pussas och kramas. Precis som jag! Vilker par vi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0