En barfotarunda

Jag kom ut och sprang ändå. Det duggade lite, men vad gör väl det? Cyklade ut till Tinnerö och sprang där. 33min. 5,35km. Ganska hyfsat, har inte sprungit så långt på väldigt länge. Inte sen innan jag blev sjuk. Så jag är galet nöjd. Har jag kanske hittat den träningsformen som jag vill syssla med? Vem vet.

På vägen ut till Tinnerö såg jag iaf alla fina stutar. Underbart. Det är en av dom sakerna som är bra med Tinnerö. Det är naturnära och känns som att det är på landet. Precis där jag vill vara.



När jag hadae sprungit ungefär halva vägen så såg jag fler djur, kossor. Dom gick i en hage precis vid vägen jag va på. När jag va jämnsides med dom så började dom med springa med mig! Hoppade sådär lyckligt som kossor gör när dom kommer ut på våren. Det va fantastiskt. Jag fick massa ny energi. Kossorna sprang med och hoppade med mig. Underbart.

Väl tillbaka vid cykeln så hade stutarna kommit dit! Som för att hälsa mig välkommen in i mål.

Kan ni tänka er en bättre runda? Nej, inte jag heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0