Tre i vår lägenhet?

Ja så kommer det att bli. Jonas lillebror ska flytta in hos oss i 4 månader ungefär. Han kommer nu på onsdag. Det ska faktiskt bli himla trevligt.

Bara det att ni får jag en till att laga mat till, tvätta efter, packa matlåda till och göra frukost till! Det blir väl inte så himla mycket mera, men lite omställning blir det nog allt! Ser fram emot det iaf, Joel är snäll och han tycker om Kaninen. Så Kaninen kanske får leka lite med Joel om han har tid över någongång. Han ska jobba på samma jobb som min karl så det blir kanske inte så mycket man ser honom iaf. Brukar vara att Jonas åker kl 6 eller 7 på morgonen, sen ser jag inte honom förrens vid 22 eller 23. På sommaren är det ännu senare. Så kan det vara!

Har iaf städat litegranna idag, får väl göra lite mera imorgon. Slutar tidigt imorgon. Då har jag massa tid på mig!

Nu är snart tacopajen färdig, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0