Välja mellan olika glasögon.

Det är alltid det som är jobbigast. Idag va det iofs ganska spännande hos optikern.

Det va en till Linda som va bokad samma tid. Men det skilde en bokstav i efternamnet, så dom trodde att jag va en annan.

Började ana något när hon sa: Jaha, så du vill prova ut linser idag? Varpå jag svarade: Neheedu det vill jag verkligen inte!!

Men det kan ju vara felbokat så jag tänkte inte mera på det. Undersökningen började och allt gick fint, tills det knackade på dörren och en kvinna kom in och sa att det va fel Linda inne hos henne... Blev liote tokigt, men jag fick sitta kvar och hade samma optiker fortfarande.. Hon bytte bara journal till min, då föll alla bitar på plats tyckte hon. Då kunde hon se saker vi hade pratat om i början (Som att jag va på en undersökning för två år sen). Sen kom jag till det svåra,  välja glasögon. Det är svårt. Innan har jag inte haft några bågar, men det ska jag slå till med denna gången.

Ni ska få se lite bilder, jag vill bara förvarna känsliga läsare, jag är inte någon skönhet idag.

Håll i hatten





Ja ni ser ju lite iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Suss

Hmm.. alltid lika svårt att välja bågar om och när man behöver nya.. jag håller hårt i mina ett tag till.. använder dem inte så mycket utan kör linser.. vilket som så kommer ditt val säkert att bli skitsnyggt!



kram

2010-05-07 @ 10:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0