Stökig och lat

Jag är både stökig och lat som människa. Det kan jag erkänna för mig själv. Jag har många saker som jag skulle vilja göra varje dag. Ändå gör jag dom inte? Hur knäppt är inte det. Jag jobbar och sen går jag hem och gör ingenting. Jag kan bli helt galen på mig själv ibland. Jag vet inte hur många av er som känner som jag, men jag kan tro att det är endel.

Jag vet inte vad jag ska göra för att komma ur det denna gången. Detta är väl ett litet, troligen menlöst, försök att komma ut ur den onda cirkeln. Jag ska försöka att skriva upp allt jag gör varje dag för att se hur lite/mycket det blir. Ska även skriva ut lite listor och sätta upp på sovrumsdörren. Vad jag bör göra varje dag och varje vecka. Såg det i http://vagenfram.webblogg.se/ och tyckte att det verkar som en vettig idé. Men ska såklart skriva dit det jag tycker är viktigt. Kan ju hoppass att det ger någon form av motivation...

Även att försöka skriva mera i bloggen, det är jag med kass på. Jag tror inte blogga är något för mig, men jag ska ge det en liten chans till. Får se om jag lyckas.

Jag vet liksom inte vad jag ska ha med i bloggen. Om det ska bli någon inriktad blogg eller inte. Jag är inte sån så att jag har saker som jag ofta gör, så jag har inte direkt något speciellt som gör mig. Inte mer än att jag är jag.

Får väl göra listjävlarna nu och sen göra det som står på "Varje dag". Skriver sen hur det har gått. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0